La quiniela


Enviar solució

Punts: 5
Temps Límit: 5.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Bucles simples
Categoria
Introduccio
Llenguatges permesos
Bash, C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

Quiniela

La quiniela és un joc d'apostes esportives que va aparèixer l'any 1946. Als inicis era com la típica porra que fem davant un partit important i on cal endevinar el resultat, però en comptes d'un únic partit es tractava d'endevinar el resultat de tots els partits de la jornada de futbol de la primera divisió.

L'any 1948 el sistema va canviar i es va instaurar el sistema 1-X-2, on ja només es tractava de decidir si guanyaria l'equip local (1), si empatarien (X) o si guanyaria l'equip visitant (2).

Entrada

L'entrada consta d'un enter amb el nombre de partits de la jornada. Cada partit és una línia que conté dos números enters. El primer número indica els gols que ha marcat l'equip local i el segon número indica els gols que ha marcat l'equip visitant.

Sortida

Per a cada partit caldrà indicar quin és el seu resultat a la quiniela.

Exemple d'Entrada

3
3 0
1 3
2 2

Exemple de Sortida

1
2
X

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.