Primal Aspid


Enviar solució

Punts: 8
Temps Límit: 5.0s
Límit de memòria: 63M

Autor/a:
tipus del problema
Matrius
Categoria
Aprenentatge
Llenguatges permesos
Bash, C Hashtag, Haskell, Java, Kotlin, PHP

aireacondicionat Al joc Hollow knight hi ha uns enemics molt odiats per tota la comunitat: les primal aspids (l'enemic taronja amb cara de cabrejat de la imatge). Una primal aspid dispara 3 bales, una cap a la dreta en linea recta, una altra en diagonal cap a baix a la dreta i la tercera directament cap a baix en linea recta, i la primal aspid intentarà donar alguna bala a la nostra vessel (el personatge amb banyes).

El programa consisteix en una matriu a la que li introduïm dues posicions: primer la de la vessel (I) i després la de la primal aspid (O), el programa tindrà que tornar "HIT" o "MISS" depenent de si alguna bala impacta contra la vessel.

(consell: per que sigui més fàcil fer el programa fes que imprimeixi per pantalla la matriu, pero recorda esborrar aquest codi ja que la sortida nomes ha de ser HIT o MISS!)

Entrada

L’entrada comença amb un número indicant la quantitat de casos de prova. Cada cas de prova és 1 linia que conté 4 números, la fila i la columna de la posició a la matriu de la vessel (I), i la fila i la columna amb la posició de la primal aspid (O). (mai poden tenir la mateixa posició).

Sortida

La sortida de cada cas de prova haura de ser "HIT" o "MISS" depenent de si alguna bala de la primal aspid impacta contra la vessel.

Exemple d'Entrada

5
0 0 2 2
2 2 0 0
0 1 1 1
2 3 1 3
3 2 3 1

Exemple de Sortida

MISS
HIT
MISS
HIT
HIT

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.