Pintant Regions


Enviar solució

Punts: 2
Temps Límit: 5.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Recursivitat, Strings
Categoria
Lliga de Programació FP
Llenguatges permesos
Bash, C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

pintura

Sempre he somiat amb pintar un terra deixant caure la pintura i escampant-la. Estaria molt bé trobar una pintura intel·ligent que s'escampés només pels costats adjacents del terra que tinguin el mateix color que el costat on s'ha deixat caure la pintura i s'aturés quan detectés un terra d'un color diferent.

Imaginem per un moment que ens la hem inventat. Anem a veure com es comporta.

Entrada

La primera línia conté 2 números F i C que indiquen les dimensions del terra a pintar.

A continuació venen F línies amb una llargada de C caracters cadascuna. Els caràcters numèrics indiquen diferents tonalitats de color que pot tenir el terra. Les X indiquen obstacles que sobresurten del terra i que no s'hauran de pintar mai.

Finalment tenim dos números f i c que indiquen les coordenades del terra on es deixarà caure la pintura. Tot allò que pintem s'haurà de marcar amb una P.

Sortida

Per cada cas cal indicar com quedarà pintat el terra.

Exemple d'entrada

3 3
111
1X1
002
3 1

Exemple de sortida

111
1X1
PP2

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.