Pescamines-II


Enviar solució

Punts: 10 (parcial)
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Matrius
Categoria
Aprenentatge
Llenguatges permesos
Bash, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

pescamines El Pescamines o Minesweeper en anglès és un videojoc de lògica creat el 1989 per Robert Donner, al qual posteriorment s'hi va afegir Curt Johnson. El joc deu la seva popularitat al fet que era un dels que s'instal·lava per defecte als sistemes operatius Windows. Com a curiositat cal destacar que Curt Johnson va dir que Bill Gates era un molt bon jugador del pescamines.

Es tracta de descobrir la posició d'un nombre de mines que hi ha ocultes a un taulell. Si la casella estava buida i no té cap mina al seu voltant, es descobreixen també les caselles del voltant. Si hi ha mines al voltant s'indiquen la quantitat de mines del seu voltant. Si just a aquella casella hi ha una mina, aquesta explota i el joc finalitza.

Entrada

La primera línia indica els casos de prova a considerar Cada cas de prova comença amb tres números, l, f i c, a on l són les línies que té aquest cas. f significa el nombre de files del tauler i c el nombre de columnes. Després vénen f línies amb c nombres que seran 0 o 1, a on 1 significa que hi ha una mina i 0 significa que està lliure la casella de la coordenada f,c. Finalment hi ha l-f línies amb les coordenades (fila i columna) de les diferents posicions que s'han desvetllat. Es garanteix que f i c formen coordenades vàlides del tauler.

Sortida

Per a cada cas de prova hauras de dir quantes mines té al costat (horitzontal, vertical i diagonalment) la darrera casella seleccionada. Si la casella seleccionada és una mina, dirà BOOM.

Exemple d'Entrada

Copy
2
4 3 3
0 0 0
0 1 0
0 0 0
1 1
5 3 3
0 0 0
0 1 0
0 0 0
0 0
1 0

Exemple de Sortida

Copy
BOOM
1

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.