Números amb ASCII


Enviar solució

Punts: 12 (parcial)
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Matrius
Categoria
Lliga de Programació FP
Llenguatges permesos
Bash, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

captcha

A Bambino li agraden els números i l'ASCII Art. Bambino necessita un hobby de forma obvia després de tots els seus desenganys amb els seus exs, clarament.

L'ASCII art és una forma d'expressió artística que utilitza caràcters de text (lletres, números i símbols) del codi ASCII per crear il·lustracions i dibuixos. Aquesta tècnica va néixer als anys 60 amb les primeres impressores de matriu de punts i es va popularitzar amb els primers ordinadors personals. Els artistes combinen diferents caràcters per crear ombres, textures i formes, aconseguint representar des de simples emoticones fins a complexes il·lustracions. Tot i l'evolució dels gràfics digitals, l'ASCII art manté la seva popularitat en certs àmbits com l'art digital retro, la cultura hacker i els entorns de text pla.

Els números es dibuixen de la següent manera:

El dígit 0:

Copy
-*-*-*-
*-----*
*-----*
*-----*
-------
*-----*
*-----*
*-----*
-*-*-*-

El dígit 1:

Copy
------*
------*
------*
-------
------*
------*
------*

El dígit 2:

Copy
-*-*-*-
------*
------*
------*
-*-*-*-
*------
*------
*------
-*-*-*-

El dígit 3:

Copy
-*-*-*-
------*
------*
------*
-*-*-*-
------*
------*
------*
-*-*-*-

(I així fins al 9)

Bambino pot escalar els números amunt i avall afegint o eliminant asteriscs de cada vora. Per exemple, les següents són totes el número 0:

Copy
-*-      -*-*-     -*-*-*-
*-*      *---*     *-----*
*-*      *---*     *-----*
---      -----     -------
*-*      *---*     *-----*
*-*      *---*     *-----*
-*-      -*-*-     -*-*-*-

Cal tenir en compte que tots els segments horitzontals són de la mateixa longitud, i tots els segments verticals són de la mateixa longitud. Bambino també pot afegir guions addicionals com a farciment al voltant dels dígits. El farciment pot incloure línies addicionals que consisteixen només en guions abans i després del número real.

Bambino només té un petit problema: necessita que algú més s'asseguri que els numeros s'entenen!

Entrada

La primera línia comença amb un únic enter T (1 ≤ T ≤ 10), el nombre de casos de prova. Segueixen T casos de prova.

Cada cas de prova comença amb un enter N (1 ≤ N ≤ 10), el nombre de dígits ASCII que apareixeran.

Cada dígit començarà amb dos enters H,W (3 ≤ H,W ≤ 500), la mida del dígit. Les següents H línies contindran cadascuna W caràcters: o bé un - o bé un *, que componen el dígit.

Es garanteix que els dígits són vàlids.

Per als tres primers casos, H,W ≤ 10. Per als sis primers casos, tots els segments seran de la mateixa longitud. Això significa que el nombre de en un segment vertical és igual al nombre de en un segment horitzontal.

Sortida

Per a cada cas de prova, imprimeix tots els dígits que han aparegut, en una sola línea. Els dígits per a diferents casos de prova han d'estar en línies separades.

Exemple d'Entrada

Copy
1
2
9 7
-*-*-*-
*-----*
*-----*
*-----*
-*-*-*-
*-----*
*-----*
*-----*
-*-*-*-
9 5
-----
--*--
-*-*-
-*-*-
-----
-*-*-
-*-*-
--*--
-----

Exemple de Sortida

Copy
80

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.