Guarderia Pokemon


Enviar solució

Punts: 5
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Arrays/Llistes
Categoria
Aprenentatge
Llenguatges permesos
Bash, C#, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

Fer un programa que presentarà un menú amb les opcions:

A. Entregar Pokèmon B. Recollir Pokèmon C. Team Rocket ataca de nou D. Sortir

L’opció A permetrà Introduir un Pokèmon al Centre: S’introduirà el nom. p ex, Magnezone No pot estar repetit. Si estés repetit no s'introduiria

L’opció B permetrà Retirar un Pokèmon de la Guarderia: El Pokèmon ha d’existir per poder ser retirat S’eliminarà el Pokèmon de la guarderia

L’opció C esborrarà la llista de Pokèmons sencera

L'opció D acabarà el programa. Un cop acabat s'escriurà en format llista els Pokèmons al centre

Entrada

Cada cas son múltiples línies. que segueixen el menú. L'última línia sempre serà un D.

Sortida

Un cop acabi, ens dirà la llista sencera en format estàndard de llista, ordenada alfabèticament.

Exemple d'Entrada

A
Eevee
A
Pikachu
C
A
Ferrothorn
A
Ferrothorn
A
Magnemite
A
Agron
B
Magnemite
B
Zubat
D

Exemple de Sortida

[Agron, Ferrothorn]

Explicació de l'exemple

Primer introdueix Pikachu y Eevee, però el team rocket esborra la llista. Després s'introdueix a Ferrothorn (dues vegades, només compta la primera), Magnemite, i Agron, i es treu a Magnemite. També es treu a Zubat que com que no existia no passa res. Només queden Ferrothorn i Agron, i es torna la llista ordenada alfabèticament.

mimimimi pero aixo es un centre pokemon no una guarderia


Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.