Restaurar Todo


Enviar solució

Punts: 2 (parcial)
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Sense Bucles
Categoria
Primers Passos
Llenguatges permesos
Bash, C Hashtag, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

A Pokémon, el Full Restore (Restaurar Tot) és un objecte que cura totalment al Pokémon i li treu tots els estats alterats. Crea tres variables int per a il·lustrar l’estat d’un Pokémon, hp (punts de vida), max_hp (punts de vida màxima) i status (estat, a on el 0 seria l’estat normal i qualsevol altre nombre un estat alterat).

Entrada

Cada cas té tres nombres, status, hp, i max_hp

Sortida

La frase del que ha fet el restaurar todo segons aquesta regla: Pokémon Debilitat (hp és 0): No fa res - Imprimeix “DEBILITAT” per pantalla Pokémon Ferit (hp és més que 0 pero menys que el màxim), sense estat alterat (status és 0): El cura totalment - posa la vida al màxim i imprimeix “CURAR” per pantalla Pokémon sa (hp és el màxim) amb Estat Alterat (status no és 0): Li cura l’estat alterat - posa el status a 0 i imprimeix “ESTAT” per pantalla Pokémon Ferit i amb Estat Alterat Posa la vida al màxim i el status a 0, i imprimeix “CURAR I ESTAT” per pantalla Pokémon sa i sense estats alterats No fa res - imprimeix “RES” per pantalla

Exemples

Entrada Sortida
1
2
10
CURAR I ESTAT
1
2
2
ESTAT
0
2
2
RES
0
0
2
DEBILITAT
0
1
2
CURAR

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.