Flipper


Enviar solució

Punts: 10
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Pensar!
Categoria
Lliga de Programació FP
Llenguatges permesos
C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

T’han fet fora de classe per estar resolent problemes del JOEL quan caldria estar fent una altra tasca, no es la primera vegada que passa i aquest cop el professor t’ha enviat a veure la cap d’estudis. Asseguda al sofà davant del seu despatx observes que al final del passadís hi ha un quadre que conté una graella amb quatre números:

quadre

El temps passa, el quadre et te flipat i encara que saps que això pot comportar una altra sanció, treus el mòbil per fer-te una selfie.

Quan et mires la foto que has fet observes que l’efecte mirall del mòbil fa que el quadre es vegi diferent i et preguntes com es veuria movent-lo horitzontalment o verticalment.

Concretament, fent un gir "horitzontal" (a través de la línia central horitzontal) faria que es mostrés de la següent manera:

3 4
1 2

Un gir "vertical" (a través de la línia central vertical) faria que es mostrés de la següent manera:

2 1
4 3

Determina l'orientació final dels números del quadre després d'una seqüència de girs horitzontals i verticals.

La posició inicial del quadre sempre serà:

1 2
3 4

Entrada

L'entrada consta d'una línia, composta per una seqüència d'almenys un i com a màxim 1.000.000 caràcters. Cada caràcter és o H, que representa un gir horitzontal, o V, que representa un gir vertical.

Sortida

Mostra la orientació final dels quatre nombres. Concretament, cadascuna de les dues línies de sortida ha de contenir dos nombres enters, separats per un espai.

Exemple d'Entrada 1

Copy
HV

Exemple de Sortida 1

Copy
4 3
2 1

Exemple d'Entrada 2

Copy
VVHH

Exemple de Sortida 2

Copy
1 2
3 4

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.