Final Fantasy Tactics


Enviar solució

Punts: 10
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Matrius, Recursivitat
Categoria
Codejam
Llenguatges permesos
Bash, C Hashtag, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

aireacondicionat Existeixen molts jocs (Final Fantasy Tactics, Fire Emblem, Advance Wars) que funcionen amb un sistema de Grid. En aquest sistema de grid, tots els personatges tenen un nombre de moviments. Desplaçar-se horitzonatalment o verticalment (no diagonalment) compta un moviment. Per tant, un personatge amb 3 moviments es pot desplaçar o bé 3 caselles a l’esquerra, o bé 3 amunt, o potser 2 amunt i una a la dreta. També pots no fer us de tots els moviments i només moure’t una casella avall, o una a la dreta i una avall. Com es pot veure amb la segona imatge, aquest moviment està limitat també per el taulell de joc (no pots sortir del camp de batalla).

Entrada

La primera línia indica els casos de prova a considerar Cada cas de prova consta d’una línia amb 5 nombres. Els dos primers seran les files i columnes totals del camp de batalla, de 0 a 50. Els dos següents serà la posició inicial (x,y) del personatge. De 0 a 50. La posició inicial sempre estarà dins de la matriu. L’últim el nombre de moviments que té. de 0 a 10

Sortida

Per cada cas de prova caldrà respondre: El nombre de caselles a les que et pots moure

Exemple d'Entrada

6
4 4 3 3 1
4 4 3 3 0
4 4 2 2 2
10 10 5 5 2
10 10 5 5 3
10 10 2 2 4

Exemple de Sortida

3
1
11
13
25
33

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.