Repel·lir màgia


Enviar solució

Punts: 4
Temps Límit: 2.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Bucles simples
Categoria
Aprenentatge
Llenguatges permesos
Bash, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

Twinrova

A l'Ocarina of Time, hi ha un boss que es diu Birova (Twinrova en anglès), i és el millor del joc, facts. Són dues bruixes que a la segona fase es fusionen, i per poder atacar-la has d'absorbir tres cops el mateix tipus de màgia que et llençi (de foc o de gel) amb el teu escut, i tornar-li. És una mecànica que només s'utilitza en aquell boss i encara no entenc per què. Però encara menys segueixo sense entendre com el Marc pot dir que el joc ha envellit malament... En fi, fés un programa que repliqui aquesta segona fase.

Entrada

La primera línia indica els casos de prova a considerar. Després un nombre N, que indica quants atacs t'arribaran. Finalment, una lina amb N paraules, que seràn les màgies que et llençarà el boss. A cada cas intentaràs matar a Birova, que serà quan hagis reflexat 3 cops la seva màgia. Per fer-ho, has d'acumular tres cops seguits el mateix tipus de màgia, ja sigui de Foc o de Gel. La màgia t'arribà de paraula en paraula, i es considerarà que, quan comencis a carregar un tipus de màgia, si t'arriba un altre, l'esquivaràs. Quan acumulis la suficient, atacaràs i deixaràs d'estar carregat de màgia, així que el següent tipus que rebis serà la que aniràs carregant.

Sortida

La sortida serà el nombre de cops que has hagut d'esquivar un projectil màgic. En el cas de que no hagis matat a Birova, afegiràs un espai i la paraula "Pleb" a la sortida.

Exemple d'entrada

3
9
Foc Foc Foc Gel Gel Gel Foc Foc Foc
14
Foc Gel Foc Foc Gel Foc Foc Gel Gel Foc Foc Gel Gel Foc
5
Foc Foc Gel Gel Gel

Exemple de sortida

0
5
3 Pleb

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.