L'Escaquista Desesperat


Enviar solució

Punts: 9
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Matrius
Categoria
Codejam
Llenguatges permesos
C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, Python

aireacondicionat El Joel ha promès a l’Àlex que li ensenyaria a jugar als escacs, però sempre s’oblida de com es mouen les peces. Per això ha tingut la genial idea de fer un programa que reculli els moviments de les principals peces i indiqui si aquestes poden o arribar a certa posició.

Regles de les quals se n'oblida el Joel:

  • La Reina (R) es pot moure com qualsevol de la resta de peces (excepte el cavall)
  • El Cavall (C) es mou fent un 7 (2+1 caselles)
  • La Torre (T) es mou en línia recta tantes caselles com calqui
  • L’Àlfil (A) es mou en diagonal tantes caselles com calgui

També ha de recordar que els taulells d’escacs sempre fan 8x8.

Entrada

La primera línia indica el nombre de casos. Cada cas consta d'una línia:

  • Indica, separat per espais: la lletra equivalent a la peça, la posició inicial de la peça (filera i columna) i la posició final de la peça (filera i columna).

Sortida

Indicarà SI si es pot assolir la posició final, NO si no es pot assolir i OUT si les coordenades surten del taulell.

Exemple d'Entrada

Copy
4
C 0 0 1 1
A 0 0 1 1
R 0 0 7 0
R 0 0 7 7

Exemple de Sortida

Copy
NO
SI
SI
SI

Comentaris


  • 0
    J0F3R1  commented a month ago

    ¿Y este ataque gratuito ;_;?