L'Escaquista Desesperat
Submit solution
Points:
9
Time limit:
1.0s
Memory limit:
64M
Author:
Problem type
Matrius
Category
Allowed languages
C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, Python
El Joel ha promès a l’Àlex que li ensenyaria a jugar als escacs, però sempre s’oblida de com es mouen les peces. Per això ha tingut la genial idea de fer un programa que reculli els moviments de les principals peces i indiqui si aquestes poden o arribar a certa posició.
Regles de les quals se n'oblida el Joel:
- La Reina (R) es pot moure com qualsevol de la resta de peces (excepte el cavall)
- El Cavall (C) es mou fent un 7 (2+1 caselles)
- La Torre (T) es mou en línia recta tantes caselles com calqui
- L’Àlfil (A) es mou en diagonal tantes caselles com calgui
També ha de recordar que els taulells d’escacs sempre fan 8x8.
Entrada
La primera línia indica el nombre de casos. Cada cas consta d'una línia:
- Indica, separat per espais: la lletra equivalent a la peça, la posició inicial de la peça (filera i columna) i la posició final de la peça (filera i columna).
Sortida
Indicarà SI si es pot assolir la posició final, NO si no es pot assolir i OUT si les coordenades surten del taulell.
Exemple d'Entrada
4
C 0 0 1 1
A 0 0 1 1
R 0 0 7 0
R 0 0 7 7
Exemple de Sortida
NO
SI
SI
SI
Comments
¿Y este ataque gratuito ;_;?