IL cavalLINO


Enviar solució

Punts: 8
Temps Límit: 4.0s
Límit de memòria: 62M

Autor/a:
tipus del problema
Recursivitat
Categoria
Codejam
Llenguatges permesos
C, C++, Java, Kotlin, Pascal, PHP, Python

IL cavalLINO

Un tauler d’escacs té 8 files i 8 columnes. Un cavall d’escacs es mou segons indica la imatge (avança 2 i gira 1, en qualsevol direcció, sempre que no surti del tauler). El nostre cavall és una mica mandrós i no vol fer més d’un determinat número de salts. Volem saber si el cavall pot anar d’una casella inicial a una casella final sense sobrepassar aquest número de salts. A més, farem que el nostre tauler pugui tenir qualsevol tamany.

Entrada

L’entrada comença amb un valor enter que indica el número de casos de prova.

Per cada cas de prova, vindrà:

  • un enter F (1<=F<=20) que indica les files del nostre tauler

  • un enter C (1<=C<=20) que indica les columnes del nostre tauler

    • dos enters filaInicial, columnaInicial (0<=filaInicial<F) i (0<=columnaInicial<C que indiquen la posició inicial del cavall

    • dos enters filaFinal, columnaFinal (0<filaFinal<F) i (0<=columnaIFinal<C) que indiquen la posició final del cavall

    • un enter LIMIT (0<=LIMIT<=20) que indicarà el número màxim de moviments que pot fer el el nostre cavalLINO

Sortida

Per cada cas de prova es respondrà:

SI quan sigui possible anar de la casella inicial a la casella final com a màxim en LIMIT salts

NO cas contrari

Exemple d'Entrada

4
10 10 0 0 3 3 3
10 10 0 0 4 4 3
10 10 0 0 9 9 6
10 10 0 0 9 8 6

Exemple de Sortida

SI
NO
SI
NO

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.