Les Ànimes Perdudes Pel Camí

La vida dels No-Morts és complicada. Has d’anar lluitant contra monstres i bosses, però has de conservar les ànimes que guanyes quan els mates per poder pujar de nivell.
El problema és que el camí cap als bosses és perillós: pots morir en el trajecte o durant la lluita. Quan mors, deixes caure totes les ànimes que havies acumulat pel camí. Pots recuperar-les si arribes al punt on vas morir, però si mors abans de recuperar-les, les perds per sempre. En aquest cas, les ànimes que havies deixat caure es perden i deixes caure les noves que portes a sobre.
Has de crear un programa que et permeti calcular quantes ànimes has perdut durant els teus intents i si has sortit guanyant al final. S’assumeix que:
- Si has mort en un intent, perds definitivament les ànimes que ja hi havia al terra de la mort anterior, i les ànimes de l’intent actual queden ara al terra (pendents de recuperar).
- Si finalment guanyes, recuperes les ànimes que hi havia al terra de l’última mort.
Entrada
Cada parell de línies representa un intent i cada intent conté:
- Un nombre N enter positiu (ànimes que duus en aquell intent)
- I una lletra:
- “M”, si has mort al final de l’intent
- “G”, si has aconseguit derrotar al boss sense morir al final
- “D” si has parat de jugar.
Els últims intents sempre són “D” o "G”; la resta són M.
Sortida
Has de mostrar:
- P: Ànimes totals perdudes.
A: Ànimes que portes a sobre al final.
Seguidament:
Si has guanyat al boss, cal comprovar si al final tens més ànimes de les que has perdut:
- En cas positiu, escriu “SI”.
- En cas negatiu, escriu “NO”.
- Si pel camí has perdut tantes ànimes com les que tens al final, escriu “IGUAL”.
Si has parat a descansar, després de mostrar "P" i "A" has de dir “D”.
Exemple d'Entrada 1
1000
M
2000
M
2000
G
Exemple de Sortida 1
P: 1000
A: 4000
SI
Exemple d'Entrada 2
2000
M
3200
M
1000
M
2400
M
1600
M
2300
D
Exemple de Sortida 2
P: 8600
A: 2300
D
Comentaris