Quadrant
Enviar solució
Bash, C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python
Punts:
3
Temps Límit:
5.0s
Límit de memòria:
64M
Autor/a:
tipus del problema
Sense Bucles
Categoria
Llenguatges permesos
En un joc 2D el punt (0,0) és l’origen del món i les coordenades (x,y) de qualsevol objecte situat en aquest món poden ser positives o negatives. Segons el signe de les coordenades l’objecte es troba en el quadrant 1, 2, 3 o 4.

Fes un programa que donades les coordenades x i y del centre d’un enemic i que digui a quin quadrant es troba. ATENCIÓ: Si una de les coordenades val 0, llavors l’enemic es troba en DOS QUADRANTS. Si les coordenades són 0,0, llavors es troba al centre. Cal indicar-ho correctament a l’usuari.
Entrada
Cada entrada conté un únic cas amb les coordenades X i Y de l'enemic.
Sortida
Per a cada cas cal indicar els quadrants en els que es troba, ordenats i separats per coma.
Exemples d'Entrada
0
0
-----
1
0
-----
0
-1
-----
1
1
Exemples de Sortida
1,2,3,4
-----
1,4
-----
3,4
-----
1
Comentaris
Sencillito. Pero he visto que el enunciado indica que si una coordenada es 0, el enemigo se encuentra en dos cuadrantes. Sin embargo, no queda especificado en qué orden deben aparecer los números cuando el punto está sobre un eje (por ejemplo, x=-3, y=0 -->¿2,3 o 3,2?). Sería útil aclarar esto para evitar errores.
Per a cada cas cal indicar els quadrants en els que es troba, >>>>ORDENATS<<< i separats per coma.