Quadrant


Enviar solució

Punts: 3
Temps Límit: 5.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Sense Bucles
Categoria
Introduccio
Llenguatges permesos
Bash, C, C Hashtag, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

En un joc 2D el punt (0,0) és l’origen del món i les coordenades (x,y) de qualsevol objecte situat en aquest món poden ser positives o negatives. Segons el signe de les coordenades l’objecte es troba en el quadrant 1, 2, 3 o 4.

Quadrant

Fes un programa que donades les coordenades x i y del centre d’un enemic i que digui a quin quadrant es troba. ATENCIÓ: Si una de les coordenades val 0, llavors l’enemic es troba en DOS QUADRANTS. Si les coordenades són 0,0, llavors es troba al centre. Cal indicar-ho correctament a l’usuari.

Entrada

Cada entrada conté un únic cas amb les coordenades X i Y de l'enemic.

Sortida

Per a cada cas cal indicar els quadrant en els que es troba, ordenats i separats per coma.

Exemples d'Entrada

0
0
-----
1
0
-----
0
-1
-----
1
1

Exemples de Sortida

1,2,3,4
-----
1,4
-----
3,4
-----
1

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.