Man in the Middle
La distribució de l’alumnat a les aules és sempre interessant i donaria per fer un bon totxo de llibre. En aquest cas mostrem la disposició “man in the middle”, o perfecte cas indefinició entre dos bàndols. I si féssim el joc de força d’estirar de la corda entre els dos bàndols?. Concretem el joc. Sabrem la força de cada alumne i mirarem de fer els bàndols el més equilibrats possible, establint un criteri de distribució. Aleshores, caldrà pensar quina és la importància del nostre man in the middle i saber si és rellevant o no. El nostre man in the middle serà qui menys força tingui. El criteri de distribució serà el següent: ordenarem els alumnes de més a menys força i els anirem distribuint entre dos bàndols de manera que quan assignem un alumne el fiquem al grup més feble en aquell moment.
Entrada
L’entrada comença amb un valor enter que indica el número de casos de prova. Cada cas de prova es compon d’un valor numèric K entre 3 i 99 que indicarà el número d’alumnes A continuació vindran K valors numèrics positius entre 1 i 999 que indicaran la força o poder de cada alumne
Sortida
Si un cop fets els dos equips segons el criteri de distribució explicat, el “man in the middle” és rellevant, aleshores respondrem SI. En canvi, si el nostre “man in the middle” no és rellevant i no fa canviar la sort del joc respondrem NO.
Exemple d'Entrada
4
7
14 20 30 10 20 12 15
4
60 140 30 20
5
60 140 60 20 20
6
20 20 20 20 5 50
Exemple de Sortida
SI
NO
SI
NO
Comentaris