Grue


Enviar solució

Punts: 10
Temps Límit: 1.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Bucles simples, Strings
Categoria
Codejam
Llenguatges permesos
Bash, C Hashtag, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

aireacondicionat

Zork és un videojoc del 1977 en que havies d'explorar un laberint generat proceduralment, en el que s'amagava un depredador, la Grue. Al ser de l'any que era, la forma de moure't era posant comandes de text, i el joc només et tornava comandes de text també indicant la sala a on eres. Aquest tipus de jocs tenien una representació interna cartesiana a on començaves a 0,0 , la sala de just a l'esquerra seria -1,0 i la sala de just a dalt d'aquesta seria -1, 1. Pensa que el jugador es pot trobar amb parets, portes tancades que no li deixin passar, o, pitjor, la Grue, que se'l menjarà i haurà de tornar a començar de 0,0

Fes una representació del moviment intern de Zork, i, compte amb les Grues!

Entrada

Comença amb un número que indica el nombre de casos de prova que s’han de processar.

Cada cas son 3 línies. La primera línea, \(0 \leq N<1000\), indica quantes comandes d'entrada ha introduït el jugador, i per tant, també quantes comandes de sortida ha respós el joc La segona línea contindrà \(N\) nombres, a on seqüencialment

  • 1 - indica que el jugador vol moure's cap amunt
  • 2 - indica que el jugador vol moure's cap avall
  • 3 - indica que el jugador vol moure's a l'esquerra
  • 4 - indica que el jugador vol moure's a la dreta

La tercera linea contindrà \(N\) nombres, que indiquen les respostes del joc a cada un dels moviments corresponents del jugador, a on:

  • 0 - indica que el moviment s'ha executat sense problema
  • 1 - indica que el jugador s'ha trobat una paret, porta tancada, barranc, que fa que no pugui passar. El jugador es queda a on era i no s'executa el moviment
  • -1 - indica que el jugador s'ha trobat una Grue, que se l'ha menjat. El jugador torna a 0,0

Sortida

Per cada cas de prova cal indicar la posició final del jugador en representació cartesiana

Exemple d'Entrada

7
4
3 3 3 1
0 0 0 0
4
3 3 3 1
1 1 1 0
4
2 4 2 4
0 0 0 0
4
2 4 2 3
1 0 0 1
4
3 4 2 1
0 0 0 0
4
3 3 3 1
0 0 0 -1
4
3 3 3 1
0 -1 0 0

Exemple de Sortida

-3,1
0,1
2,-2
1,-1
0,0
0,0
-1,1

Comentaris


  • 3
    emzekhninia  comentat a les oct. 11, 2023, 4:48 a.m.

    Como recuperar 4 horas de vida tiradas a la basura? Yahoo Respuestas yo