El Nostre Atac
Als escacs, cada peça té unes caselles que des de la seva posició poden atacar, és a dir, moure's i si hi ha una peça enemiga, eliminar-la. En un cas real, en una partida tindràs més d'una peça i aquestes poden coincidir les posicions en què ataquen. Això pot ser útil en algunes jugades.
C --> Cavall T --> Torre P --> Peó A --> Alfil D --> Dama R --> Rei
Entrada
La primera línia indica el nombre de casos de prova que cal considerar. Cada cas de prova són dues línies amb la primera lletra de la peça d'escacs (en majúscula) i la seva posició en format XY (X per la Fila , Y per la Columna). Recorda que el tauler te 8 files i 8 columnes
Sortida
Per cada cas de prova, el programa tornarà una línia amb totes les caselles d'atac comunes entre les dues peces separades per espais i ordenades de més petit a més gran. (No cal tenir en compte si una casella tapa a l'altra la trajectòria d'atac).
Exemple d'Entrada
2
A 11
A 17
T 11
D 18
Exemple de Sortida
44
12 13 14 15 16 17 81
Comentaris