Atakhan


Enviar solució

Punts: 3 (parcial)
Temps Límit: 5.0s
Límit de memòria: 64M

Autor/a:
tipus del problema
Arrays/Llistes, Strings
Categoria
Problemes fets per Alumnes
Llenguatges permesos
Bash, C, C#, C++, Haskell, Java, Kotlin, PHP, Python

Ausi[as o Bosc[a

Ha començat la nova temporada al LoL i aquesta vegada està ambientat en el meu territori preferit, Noxus. Entre altres canvis, a la jungla hi ha un nou monstre èpic qui té una mecànica nova que és la següent:

El monstre anomenat Atakhan té dos tipus de representació, en vermell en cas que hi hagi molta lluita, o negre en cas contrari. El lloc on apareixerà depèn de quina linea s’ha lluitat més, respectivament. Recordem que al LoL hi ha 3 línies:

  • Top: per la línia superior
  • Mid: per la línia del mig
  • Bot: per la línia inferior

El joc té un algoritme per sapiguer quin monstre ha d’apareixer i on.

  1. El color del monstre és variable fins a minut 14 de la partida. Diguem de fer 10.000 de dany en general per a què surti el vermell.
  2. On surt depèn de quantes baralles han succeït a Top o a Bot, i aquest no es decideix fins a minut 20. Mid no comptarà, ja que no pot aparèixer a prop.

L'objectiu és imitar aquest algoritme.

Entrada

El programa estarà llegint entrades fins que arribi el minut 20 I NO LLEGIRÀ LA INFORMACIÓ. La sintaxi serà la següent:

[minut de la partida] [linea on es lluita] [quantitat de dany]

Sortida

Cal tornar un anim a que els equips lluitin pel monstre, dient quin color serà l'Atakhan i on apareixerà.

Copy
Tot el món a [Top/Bot] que ha sortit Atakhan [Negre/Vermell].

Exemple d'Entrada 1

Copy
4 Top 70
5 Top 90
11 Bot 11111
18 Mid 45
20 Jungla 15

Exemple de Sortida 1

Copy
Tot el món a Top que ha sortit Atakhan Vermell.

Exemple d'Entrada 2

Copy
2 Top 40
5 Bot 80
11 Top 40
14 Mid 90
18 Bot 10
18 Bot 20
20 Top 10

Exemple de Sortida 2

Copy
Tot el món a Bot que ha sortit Atakhan Negre.

Comentaris

En aquests moments no hi ha comentaris.