Atakhan
Ha començat la nova temporada al LoL i aquesta vegada està ambientat en el meu territori preferit, Noxus. Entre altres canvis, a la jungla hi ha un nou monstre èpic qui té una mecànica nova que és la següent:
El monstre anomenat Atakhan té dos tipus de representació, en vermell en cas que hi hagi molta lluita, o negre en cas contrari. El lloc on apareixerà depèn de quina linea s’ha lluitat més, respectivament. Recordem que al LoL hi ha 3 línies:
- Top: per la línia superior
- Mid: per la línia del mig
- Bot: per la línia inferior
El joc té un algoritme per sapiguer quin monstre ha d’apareixer i on.
- El color del monstre és variable fins a minut 14 de la partida. Diguem de fer 10.000 de dany en general per a què surti el vermell.
- On surt depèn de quantes baralles han succeït a Top o a Bot, i aquest no es decideix fins a minut 20. Mid no comptarà, ja que no pot aparèixer a prop.
L'objectiu és imitar aquest algoritme.
Entrada
El programa estarà llegint entrades fins que arribi el minut 20 I NO LLEGIRÀ LA INFORMACIÓ. La sintaxi serà la següent:
[minut de la partida] [linea on es lluita] [quantitat de dany]
Sortida
Cal tornar un anim a que els equips lluitin pel monstre, dient quin color serà l'Atakhan i on apareixerà.
Tot el món a [Top/Bot] que ha sortit Atakhan [Negre/Vermell].
Exemple d'Entrada 1
4 Top 70
5 Top 90
11 Bot 11111
18 Mid 45
20 Jungla 15
Exemple de Sortida 1
Tot el món a Top que ha sortit Atakhan Vermell.
Exemple d'Entrada 2
2 Top 40
5 Bot 80
11 Top 40
14 Mid 90
18 Bot 10
18 Bot 20
20 Top 10
Exemple de Sortida 2
Tot el món a Bot que ha sortit Atakhan Negre.
Comentaris